Протидія online-шахрайству

5 речей, які ти можеш зробити, щоб захистити себе від шахраїв:

1. Будь пильним та обережним

2. Не перераховуй кошти не веріфікованим особам

3. Уникай фейкових сторінок у соціальних мережах

4. НЕ розголошуй свої персональні дані

5. Ознайомся з шахрайськими схемами тут:

  • ЯК НЕ ВТРАТИТИ ГРОШІ?
  • ШАХРАЇ ПОЛЮЮТЬ ЗА ГРОШИМА! ЯК НЕ СТАТИ МІШЕНЬЮ?
  • ЗНАЙШОВ ТОВАР ЗА ПІВЦІНИ? ТЕБЕ ЗНАЙШЛИ ШАХРАЇ!
  • ЗНАЙОМИЙ ПРОСИТЬ В БОРГ? НАПИШИ ЙОМУ...
  • ТЕЛЕФОНУЄ ПРЕДСТАВНИК БАНКУ? ЯК ЙОГО ПЕРЕВІРИТИ?
  • РОДИЧ ПОТРАПИВ У БІДУ? ШАХРАЇ ЧЕКАЮТЬ І ТЕБЕ!

/Files/images/09-2023/080901.jpg

/Files/images/09-2023/qrcode_5.png

https://mriya.social/projects/stopfraud/

З Вами зв'язався працівник банку?

1. Реальний працівник банку НЕ просить надсилати кошти! Лише шахраї наполягають на оплаті грошовим переказом чи криптовалютою

2. Працівнику банку НЕ потрібна інформація про Ваш картковий рахунок! Ніколи НЕ передавай інформацію про твої рахунки тому, хто телефонує

3. НЕ повідомляй нікому тимчасові паролі, які приходять в СМС-повідомленні. Розголошення цієї інформації призведе до втрати коштів.

4. НЕ переходь за посиланнями! НЕ натискай на посилання, які надає тобі "працівник банку"

5. НЕ виконуй ніяких дій у банкоматах чи терміналах. Співробітник банку НЕ надає вказівок щодо проведення маніпуляцій у банкоматах чи терміналах

6 ознак фішингового листа

1. Звернення до Вас автоматично згенероване

2. E-mail адресанта НЕ офіційний

3. У листі містяться прохання надати персональні дані

4. Наявні копії з гіперпосиланнями на фейковий сайт

5. Додані невідомі вкладення

6. У тексті присутні граматичні помилки

НЕ СТАНЬ ЖЕРТВОЮ

1. Захисти. Завжди захищай свою особистість. Ніколи не повідомляй свою особисту інформацію

2. Відмов. Довіряй своїм інстинктам. Якщо Ви отримали підозрілий електронний лист, видаліть його. Якщо Ви сумніваєтеся в правомірності телефонного дзвінка від незнайомця, покладіть трубку

3. Повідом. Повідомляючи про шахрайство ви надаєте правоохоронним органам інформацію, необхідну для припинення злочинної діяльності шахраїв і запобігання іншим жертвам.

ФІШИНГ

Фішинг - (комбінація голосу та SMS) - це атака соціальної інженерії, ключовою задачею якої обманом змусити жертв надати конфеденційну інформацію по телефону

1. Будьте пильними при отриманні дзвінків з невідомих Вам телефонів

2. НЕ передавайте дані Ваших карткових рахунків чи паролю до онлайн банкінгу. Банківські працівники НІКОЛИ НЕ запитують таку інформацію

3. НЕ довіряйте особі, яка телефонує, тільки тому, що вона знає про Вас персональну інформацію. Шахраї можуть знайти її в Інтернеті

4. НЕ перераховуйте кошти за проханням особи, яка телефонує. Працівники банку НІКОЛИ НЕ попросять Вас про це.

Злочинці, які отримують гроші незаконним шляхом, повинні приховувати або відмивати джерело своїх коштів. Вони залучають людей для переказу грошей - дропів! Не берить участь у вчиненні злочину, не погоджуйтесь отримувати на свої карткові рахунки чи криптогаманці кошти невідомого походження!


Інструкція з безпечної реєстрації та використання найбільш поширених онлайн платформ серед закладів освіти та педагогічних працівників

/Files/images/09-2023/1009.jpg

УВАГА!

Фахівці Департаменту кіберполіції готові реагувати на інциденти, пов’язані з несанкціонованим втручанням у інформаційно-комунікаційні системи та мережі закладів освіти. Для цього необхідно звернутися за телефоном «гарячої лінії» 0 800 505 170, або заповнити електронну форму на офіційному вебсайті Департаменту:

https://cyberpolice.gov.ua за посиланням: https://ticket.cyberpolice.gov.ua/

Кiлькiсть переглядiв: 98

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.