Увага!!! Коронавірус!!! Як працює школа?

ДО УВАГИ КЕРІВНИКІВ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ТА ОСВІТЯН!

З 12 березня 2020 року в Україні запроваджується тритижневий карантин для всіх закладів освіти.

Відповідне рішення Уряд ухвалив 11 березня 2020 року (постанова Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 р. № 211 "Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19")

Детальні рекомендації для керівників закладів та управлінців є улисті Міністерства освіти і науки України № 1/9-154 від 11 березня 2020 року.

Карантин запроваджується в усіх закладах освіти незалежно від форми власності та сфери управління:

  • дошкільної;
  • загальної середньої;
  • позашкільної;
  • професійної (професійно-технічної);
  • фахової передвищої;
  • вищої;
  • післядипломної освіти.

Зазначене рішення Уряду є підставою для керівника закладу освіти видати наказ про запровадження карантину в закладі.

Карантин триватиме три тижні – з 12 березня до 3 квітня 2020 року.Терміни карантину можуть змінитись в залежності від епідеміологічної ситуації в Україні. Під час карантину учням та студентам забороняється відвідувати заклади освіти.

МОН рекомендує закладам освіти:

  • відмовитись від проведення та участі у масових заходах в приміщеннях та на території закладів освіти, зокрема пробного зовнішнього незалежного оцінювання, олімпіад, змагань, конкурсів, виставок тощо;
  • не направляти здобувачів освіти та співробітників закладів до країн з високим ступенем ризику зараження;
  • інформувати здобувачів освіти та співробітників закладів щодо того, як запобігти поширенню хвороби та дій у випадку захворювання;
  • розробити заходи щодо проведення занять за допомогою дистанційних технологій та щодо відпрацювання занять відповідно до навчальних планів після нормалізації епідемічної ситуації;
  • розробити заходи щодо часткового переведення працівників на дистанційну роботу;
  • забезпечити профілактичні заходи, які попередять масове розповсюдження гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом, і гострих респіраторних інфекцій;
  • виділити у гуртожитках закладів профтеху, фахової передвищої, вищої, післядипломної освіти місця для ізоляції здобувачів освіти з ознаками гострих респіраторних захворювань;
  • виконувати рішення тимчасових обласних протиепідемічних комісій;
  • обмежити проведення запланованих нарад, перевірок, експертиз до нормалізації епідемічної ситуації.

За інформацією офіційного вебсайту Міністерства освіти і науки України

План роботи кафедр на виконання наказу №38-ОД «Про призупинення освітнього процесу в закладі освіти»

Кафедра суспільно-гуманітарного та естетичного циклу

1. Розробити систему уроків для 7 класу «Узагальнення та систематизація знань про частини мови.»(Громак Н.В.)

2. Створити вправи з ключем на уроках української мови (методичний кейс учителя).

3. Вивчати мову так корисно! (використання платформи Learning.ua).

4. Застосування інтерактивних методів на уроках історії ( з досвіду роботи вчителя Ю.В.Цибатої).

5. Формування національного світогляду старшокласників на уроках української літератури.(Л.М.Кисленко)

6. Викладання образотворчого мистецтва з використанням мультимедійних та комп’ютерних технологій на різних етапах уроку ( з досвіду роботи вчителя Соборової О.М.).

7. Розробка тестів для учнів 10 - 11 класів з української мови та літератури на платформі Classroom (Матосова А.М., Майборода О.В.)

Кафедра вчителів англійської мови та зарубіжної літератури

1. Розробка курсу « Українська мова та література» 5 клас, «Зарубіжна література», 6 клас, «Зарубіжна література» 6 клас, «Зарубіжна література» 9 клас на платформі Classroom. (Кабанова Т.С.)

2. Дистанційне навчання учнів.(Вчителі методичного об'єднання)

3. Розробка дидактичного матеріалу до циклу уроків «Подорож. Вирушаю у мандрівку.»(Кожедуб С.І.)

4. Розробка плану-конспекту уроку у 8 класі теми «Соціальні мережі.» Добір інформації. (Кожедуб С.І)

5. Розробка плану-конспекту бінарного уроку у 7 класі на тему О. Генрі «Дари волхвів», « Біблейні мотиви у творі»(Лисенко Л.М.)

6. Складання інтерактивних тестів з англійської мови за темами: «Holidays”, “Food”, “City”, “Jobs”.(Овчаренко Н.М.)

7. Створення електронного каталогу кабінету англійської мови.(Овчаренко Н.М.)

8. Підвищення професійної майстерності шляхом реєстрації і проходження вебінару “Career Skills. Teamwork skills.”(Кобзарєва В.М.)

9. Розробка проектної роботи класу на тему “My dream restaurant”.(Овчаренко Н.М.)

10. Поповнення кабінету дидактичними матеріалами.(Вчителі методичного об'єднання)

Кафедра точних наук

1.Розробка тестів з алгебри для контролю успішності учнів під час дистанційного навчання у 8 класах.(Богданович О.В.)

2.Методична розробка «Комплекс для дистанційного навчання» з математики у 5-6 класах.(Горий В.В.)

3.Робота над проектом «Розумний будинок» STEM-освіта.(Худан М.Ю., Шликов С.М.)

4.Вебінар Академія цифрового розвитку «Організація дистанційного навчання за допомогою Google Класу».(Руда О.О.)

5.Курси EdEra_Osvitoria_Lenovo «Бери й роби». (РудаО.О.)

6.Розробка творчих проектів з трудового навчання.(Тищенко С.М., Худан Т.Г.)

7.Розробка презентації до уроків у 9 класі з алгебри «Сума n-перших членів арифметичної прогресії» та геометрії «Властивість дотичної».(Рознятовська О.В.)

Кафедра природничих та здоров'язберігаючих дисциплін.

1. Підборка відеофільмів до теми «Сталий розвиток та природокористування» (11 кл.)

2.Розробка матеріалів до уроків біології (6 кл.) із рубрики «У світі цікавого про спорові рослини».(Мозгова Т.В.)

3.Розробка тестових завдань з теми «Еволюція органічного світу» (9 кл.), «Будова та розвиток спорових рослин» (6 кл.).(Мозгова Т.В.)

4. Розробка буклету для педагогів «підліток і психоактивні речовини».(Рубан Л.І., Сокол А.О.)

5. Підготовка презентацій для уроків основ здоровя (7 кл.) з теми «Попередження інфекційних захворювань».(Рубан Л.І.)

6.3. Підготовка презентацій для уроків основ здоровя (7 кл.) з теми «Попередження інфекційних захворювань».(Рубан Л.І.)

7. Розробка практичних робіт з хімії для учнів 8 класу з використанням ІКТ. (Ткачьова О.Д)

8. Підготовка узагальнення інформації з тем «Особливості фізичного розвитку і функціонування стану організму в підлітковому віці», «Основні знання про здоровий спосіб життя. Вплив фізичних вправ на організм тих, хто займається спортом».(Литвиненко Е.В., Костюченко А.А.)

9. Розробка тестових завдань з теми «Гідросфера» (6 кл.). (Мисько С.В.)

10. Розробка матеріалів до уроків з теми «Північна Америка» (7 кл.) з використанням ІКТ. (Мисько С.В. )

Кафедра початкового навчання

1. Розробка індивідуальних карток з математики до розділу «Математичні задачі»

2. Виготовлення дидактичного матеріалу НУШ вихователями ГПД

3. Використання фізкультхвилинок як засобу активізації рухової діяльності школярів на ГПД

4. Навчайся цікаво та з користю (використання платформи learning.ua для організації навчання молодших школярів )

5. Вправи з ключем на уроках природознавства (методичний кейс)

6. Інтерактивні вправи як засіб розвитку критичного мислення учнів початкової школи( з досвіду роботи)

7. Дидактичні ігри на уроках української мови та літератури в початковій школі (з досвіду роботи вчителів)

8. Використання методу проектів на уроках природознавства (методична збірка)

9. Створення онлайн - тестів до теми «Весна»

10.Вправи з ключем на уроках української мови (Методичний кейс)

Кiлькiсть переглядiв: 57

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.