Біологічні дослідження

Аналізуючи глобальні тренди, можна зазначити, що сьогодні продуктивним напрямом в освітньому процесі є поширення STEM-освіти. Впровадження STEM на уроках біології передує інноваційній діяльності, підтримує розвиток креативного мислення та формування компетентності дослідника. Здобувачі освіти вчаться генерувати цікаві ідеї, втілювати їх в життя.

На уроці біології вчитель Мозгова Т.В. застосовує при вивченні теми "Пагони" метод дослідження живих екземплярів (бруньку рослини, листки кімнатних рослин кабінету біології та гербарій), гармонійно впроваджуючи систему STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації учнів і як фахівців, і як громадян.

/Files/images/11/4.jpg

/Files/images/11/5.jpg

/Files/images/11/6.jpg

/Files/images/11/7.jpg

/Files/images/11/3.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 156

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.