Відмінити попередню
/Files/images/IMG_20190607_110031.jpg

Проблема над якою працюють вчителі методичного об'єднання:

«Підвищення якості та ефективності уроку на основі розвитку творчої активності вчителів та учнів»



Проблема над якою працює школа:«Упровадження в освітній процес інноваційних педагогічних технологій через удосконалення уроку як засобу розвитку креативностівчителів й учня»


АНАЛІЗ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРІГАЮЧИХ ДИСЦИПЛІН ЗА 2018 – 2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

Методичне об’єднання вчителів природничих та здоров’язберігаючих дисциплін у 2018 – 2019 навчальному році працювало над проблемою «Підвищення якості та ефективності уроку на основі розвитку творчої активності вчителів та учнів».До складу методичного об’єднаннявчителів природничих та здоров’язберігаючих дисциплін входить 6 вчителів та практичний психолог,із них мають кваліфікаційну категорію «спеціаліст І кваліфікаційної категорії»-1 вчитель, «спеціаліст»- 2 вчителя, «спеціаліст вищої категорії»-3 вчителя, педагогічне звання «старший учитель» має 2 учителя. У 2018-2019 навчальному році чергову атестацію пройшов практичний психолог Сокол А.О. За результатами атестації Соколу А.О.було встановлено ІІ кваліфікаційну категорію. Методичне об’єднання працювало систематично, засідання проводились згідно плану. За рік було проведено 4 засідання. На засіданні методичного об’єднання вивчались методичні рекомендації МОН, обласного управління освіти щодо викладання предметів природничого циклу за новими програмами, обговорювались матеріали олімпіадних завдань, питання подолання в учнів неуспішності, форми та прийоми роботи з обдарованими учнями, підготовка їх до предметних олімпіад, питання розвитку в учнів творчих здібностей.У 2018 – 2019 навчальному році вчителі методичного об’єднання велику увагу надавали роботі з обдарованими учнями: підготовки їх до участі впредметних олімпіадах, інтерактивних конкурсах, ШАН. У ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіад вчителі методичного об’єднання підготували 6 призерів. З біології призові місця посіли учні: Мягких Д. 9 клас (ІІІ м.),Кардашова В. 8 клас( ІІІ м.), Торопов С. 8 клас (ІІІ м.). Призерів підготувала учитель Мозгова Т.В. З географії призове ІІІмісце посів учень 9 класу Мягких Д. Призера підготувала учитель Мисько С.В. З хімії призові місця посіли учні: Торопов С. 8 клас (ІІ м.), Мягких Д. 9клас (ІІІ м.). Призерів підготувала учитель Ткачова О.Д. У 2018-2019 навчальному році в Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Колосок- осінній 2018» взяли участь 173 учні, а в конкурсі «Колосок-весняний-2019»-191 учень. До захисту науково-дослідницьких робіт ШАН вчитель біології Мозгова Т.В. підготувала ученицю 10 класу Москаленко А. з теми «Необхідність знань та вміння надання першої допомоги при нещасних випадках в побуті та умовах воєнного часу». Практичний психолог Сокол А.О. залучив ученицю 9-А класу Івченко Т. та ученицю 11 класу Москаленко А. до участі в обласному конкурсі «Мій світ психологія».Відповідно до листа Департаменту освіти і науки та пропозиції комунального закладу Сумської обласної ради «Регіонального ландшафтного парку Сеймський» вчителі Мозгова Т.В., Мисько С.В. та Суровицька М.П.організували та провели разом з учнями 1-Б,8-Б та 11 класів екологічну годину «Вода – для всіх» на якому якому були присутні директор парку «Сеймський» Скрипник А.О. та депутат обласної ради Коняєва М.М. Відповідно до наказу Департаменту освіти і науки Сумської ОДА Мозгова Т.В. та Суровицька М.П. залучила учнів 1- Б та 11 класів до участі у Всеукраїнській акції «Майбутнє лісу в твоїх руках» та «Посади дерево». На території школи діти посадили алею пірамідальних туй.Учні 6-7 класів взяли участь у конкурсі малюнків «Людина та ліс», підготували презентації про ліс, переглянули відеофільми. Учитель географії Мисько С.В. залучила учнів 5-х, 8-х класів до відзначення «Дня охорони боліт в Україні».Вчитель біології Мозгова Т.В. разом із студентами ГНПУ ім. Щ. Довженка для учнів 6-7 класів провели День птахів «Птахи – справжня окраса природи». Вчитель хімії Ткачова О.Д. разом з учнями 11 класу для першокласників провела захід «Ми дослідники». Учитель основ здоров’я Рубан Л.І. разом з учнями 5 – А та 6 – Б класів залучились до гри «Моє здоров’я в моїх руках». В 9-А класі вчителька провела відкритий урок «Самопізнання і формуванняособистості. Формування самооцінки». Рубан Л.І. разом з фахівцем із соціальної роботи відділу роботи для сім’ї та молоді Мухою О.О. провели спільний захід для учнів 5- х класів. Вчитель географії Мисько С.В. провела відкритийузагальнюючий уроку 7- х класах «Євразія - найбільший материк Землі».Вчителі методичного об’єднання бралиактивну участь в роботі міських методичних об’єднань, виступали з доповідями. Учитель біології Мозгова Т.В. взяла участь уміжнародному педагогічному заході на якому були присутні педагоги Туреччини та викладачі ГНПУ ім.. О. Довженка та провела майстер – клас в 6-Б класі «Активні форми та методи роботи на уроках біології в Українській школі». Мозгова Т.В. взяла участь в обласному семінарі директорів закладів середньої освіти «Позитивний імідж закладу загальної середньої освітив умовах НУШ», та провела майстер – клас з учнями 6 –А класу «Формування природничо – наукової компетентності учнів шляхом дослідницько – експериментальної діяльності». Практичний психолог Сокол А.О. був учасником VМіжнародної науково- практичної конференції «Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя».Вчителі методичного об’єднання співпрацюють з ГДПУ ім. О.Довженка . Учитель Мисько С.В. на урок природознавства у 5 класі запрошувала студентів університету, та разом провели досліди з природознавства. Мозгова Т.В. 3-й рік є головою ДЕК на факультеті природничо- математичної освіти.Вчителі м.о. постійно працюють над підвищенням свого фахового рівня .У 2018 – 2019 навчальному році курсову передпідготовку пройшли Мозгова Т.В. та Сокол А.О. Рубан Л.І. навчається в магістратурі на факультеті «Біологія та здоров’я людини» в ГНПУ им. О.Довженка. Вчителі Мисько С.В., Мозгова Т.В., Рубан Л.І., Сокол А.О. взяли участь в регіональномуedcampдля шкільних педагогів 13.04.2019р. Учитель Мозгова Т.В.та Мисько С.В. стали учасниками майстер – класу з менеджменту інновацій та сучасних педагогічних технологій в м. Шостка13.09.2018 р. Вчителі Рубан Л.І., Мозгова Т.В. ,Сокол А.О. 11- 13.02 19 були слухачами курсів «Дорожні карти НУШ». Всі вчителі методичного об’єднання пройшли он-лай-курси «Протидія та попередження булінгу». Сокол А.О.неодноразово брав участь в психологічних вебінарах, пройшов он-лайн-курси «Запобігання торгівлі людьми», «Психологія стресу та способи боротьби з ним», «Критичне мислення для освітян». Робота методичного об’єднання систематично висвітлювалась на блозі школи.Практичний психолог Сокол А.О. розробив та оформив власні матеріали у формі букленівдля учнів 9-11 класів «Способи подолання стресу в період підготовки до ЗНО», «Психологічна підготовка до складання ДПА та ЗНО», друкував матеріали в джерелах видавництва м.Львів, М. Одеса та м.Глухів.В 2018 – 2019 навчальному році Сокол А.О. взяв участь у міському конкурсі на кращий психологічний кабінет закладів загальної середньої освіти освіти.Основними напрямками діяльності вчителів методичного об’єднання на 2019 – 2020 навчальний рік є:-Активізація роботи з обдарованими учнями, залучення їх до науково – дослідницької діяльності в ШАН та МАН.-Продовжити співпрацю з навчальними закладами міста.-Поширювати свій досвід через засоби масової інформації.-Продовжити залучати учнів школи до участі в Міжнародному інтерактивному природничому конкурсі «Колосок».-Якісно готувати учнів до ДПА та ЗНО.-Брати активну участь в роботі методичного об’єднання.-Активізувати роботу по поповненню матеріальної та методичної бази кабінетів біології, географії,хімії.










ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ І ПРОБЛЕМИ.


У 2019 -2020 навчальному році методичне об’єднання вчителівприродничих та здоров’язберігаючих дисциплінпродовжить працювати над проблемою «Підвищення якості та ефективності уроку на основі розвитку творчої активності учнів».Основними завданнями роботи методичного об’єднання є:-Поліпшення науково – теоретичної, психолого – педагогічної роботи вчителів методичного об’єднання.-Реалізація системного підходу до якості викладання навчальних дисциплін та в позакласній роботі.-Продовжити вивчення нових педагогічних ідей та технологій навчання, оволодіння практичними вміннями і навичками інноваційної педагогічної діяльності.-Продовжити практикувати такі форми науково – методичної роботи, як семінари, творчі дискусії, методичні консультації, науково – практичні конференції, організацію виставок педагогічних надбань, творчі звіти, звіти про самоосвіту вчителів, взаємовідвідування уроків, виховних заходів.-Працювати над підвищенням рівня викладання , розвитком творчого пошуку, використанням досягнень педагогічної науки,досвіду вчителів новаторів.-Цілеспрямовано вести роботу з обдарованими учнями, основну увагу приділяти особистості учнів, розвитку їх творчих здібностей.-Впроваджувати в роботу вчителя інноваційні технології навчання.-Продовжувати співпрацю з вищими з вищими навчальними закладами, науковцями.-Працювати над підвищенням навчальних досягнень учнів.

Методичні проблеми над якими працюють вчителі методичного об’єднання.
Мозгова Т.В.
«Активізація пізнавальних інтересів учнів шляхом впровадження інтерактивних технологій навчання на уроках біології».


Мисько С.В.«Використання ІКТ як засіб розвитку пізнавальних здібностей учнів».
Литвиненко Е.В.«Удосконалення фізичних якостей учнів на уроках фізичного виховання».
Костюченко А.А.«Розвиток критичного мислення на уроках фізичної культури».
Ткачова О.Д.«Використання методу проектів на уроках хімії,як засіб підвищення пізнавального інтересу учнів».
Сокол А.О.«Психологічна готовність та адаптація дітей молодшого шкільного віку до навчання в школі».
Рубан Л.І.«Формування в учнів позитивної мотивації на здоровий спосіб життя, розвиток здоров’язбережувальної компетентності»



Банк даних про склад методичного об’єднання.

ПІБ вчителяОсвітаСпеціальність за дипломомЯкий заклад закінчивСтаж роботи
Мозгова Т.В.ВищаБіологія,хіміяСумський ДПІ34 роки
Мисько С.В.ВищаГеографія, біологіяСумський ДПІ23 роки
Ткачова О.Д.ВищаБіологія, хіміяСумський ДПІ23 роки

Рубан Л.І.
ВищаВикладач дошкільної педагогіки та психології,вихователь дітей дошкільного віку
ГНПУ

29 років

Сокол А.О.
ВищаПрактичний психолог в закладах освітиГНПУ
7 років

Литвиненко Е.В.

Вища
Вчитель фізичної культури,практичний психолог в закладах освіти
ГНПУ

4 роки
Костюченко А.А.
Вища
Вчитель фізичної культури
ГНПУ
3 роки



ПІБ вчителяСтаж роботи в даному закладіЯкий предмет викладаєКурси підвищення кваліфікаціїРік останньої атестаціїКатегорія
Мозгова Т.В.34 рокиБіологія2019 рік2018 рікВища, старший вчитель
Мисько С.В.17 роківГеографія, природознавство2016 рік2016 рікВища
Ткачова О.Д.1 рікХімія, екологія2014 рік2015 рікВища, старший вчитель
Сокол А.О.1 рік2019 рікІІ категорія
Литвиненко Е.В.4 рокиФізична культураСпеціаліст
Костюченко А.А.3 рокиФізична культураСпеціаліст


Тематика засідань.
І засідання(вересень).
Актуальні освітні проблеми в організації 2019-2020 навчального року.
1.Аналіз роботи методичного об’єднання за 2018 – 2019 навчальний рік. (Мозгова Т.В.).2.Вивчення методичних рекомендацій МОН, обласного управління освіти, міських методичних об’єднань. (Мозгова Т.В.).3.Обговорення календарно – тематичного планування на І семестр 2019 – 2020 навчального року та плану роботи методичного об’єднання. (Вчителі – предметники).4. Обговорення матеріалів олімпіад них завдань І етапу Всеукраїнських предметних олімпіад з біології, хімії, екології, географії. (Вчителі – предметники).
ІІ засідання (листопад).
Розвиток інформаційних компетентностей учнів засобамисучасних комунікацій.
1.Сучасні комунікації та інформаційні технології на уроках природничих та здоров’язберігаючих дисциплін.. (Мисько С.В.)2.Особливості СТЕМ освіти та впровадження новітнього освітнього процесу при викладанні природничих дисциплін. (Ткачова О.Д.)3. Використання інформаційно-комунікативних технологій на уроках фізичного виховання.(Литвиненко Е.В.)
ІІІ засідання (лютий).
Педагогічна майстерність вчителя як умова успішного формування в учнів знань та умінь.
1.Проблемне навчання та експериментальна діяльність, як засіб розвитку творчих здібностей учнів.(Мозгова Т.В.)2.Рль проблемних методів навчання при проведенні нестандартних уроків. (Рубан Л.І.)3. Підведення підсумків предметних олімпіад. (Мозгова Т.В.)ІVзасідання (квітень).
Формування пізнавальних інтересів учнів на уроках предметів природничих та здоров’язберігаючих дисциплін.
1.Опрацювання наказу МОН про «Положення про ДПА учнів у системі загальної середньої освіти». (Мозгова Т.В.).2.Засоби активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках предметів природничого циклу.(Мисько С.В.)3.Творчий підхід до організації активності пізнання та засвоєння знань учнями. (Рубан Л.І.)

Кiлькiсть переглядiв: 333

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.