Підписатися на RSS

Яким повинен бути сучасний шкільний підручник?

10 квітня у Глухівському національному педагогічному університеті імені Олександра Довженка відбувся Всеукраїнський науково-практичний семінар "Актуальні проблеми сучасного підручникотворення", на який були запрошені вчителі-філологи школи: Кисленко Л.М. та Матосова А.М. На пленарному засіданні з доповіддю "Методологічні засади аналізу теорії і практики шкільного підручникотворення з української літератури"виступила Матосова А.М. Учителі та науковці прийшли до висновку,що сучасний шкільний підручник, реалізуючи зміст освіти, покликаний систематизувати та інтегрувати відомості, отримані учнями з різних каналів масової інформації. Підручник об'єднує навколо себе всі інші шкільні книги (навчальні посібники, популярну наукову літературу, обов'язкову і додаткову художню літературу тощо) і засоби навчання (наочні посібники, дидактичні матеріали, тексти, записані на грамплатівки тощо), координує роботу учнів з ними.

/Files/photogallery/945/ноий 2014 р¦к 132.jpg/Files/photogallery/945/ноий 2014 р¦к 130.jpg/Files/photogallery/945/ноий 2014 р¦к 127.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 85

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.