Підписатися на RSS

Досліджувати завжди цікаво!

Учні 6-Б класу разом із вчителем світової літератури Н.В.Громак, працюючи над темою уроку «Роман Д.Дефо «Робінзон Крузо» як започаткування «робінзонад», не лише з'ясували походження і значення необхідних термінів, а й дослідили поширення «робінзонад» у різних видах мистецва (література, живопис, музика, скульптура) і різноманітних сферах життя (мас-медіа, туризм).

Бібліотекар школи О.В.Афоніна підготувала тематичну виставку «Робінзонада в літературі», ознайомила учнів із найпопулярнішими романами в жанрі «робінзонада» відомих письменників, проаналізувала шкільний бібліотечний фонд щодо наявності відповідних творів.

Під час уроку школярі працювали в дослідницьких групах: географи, літературознавці, бібліотекарі, історики, кінокритики, мистецтвознавці, музичні критики, експерти з туризму, кореспонденти, письменники, експертна група, спостерігачі.

Дуже змістовною виявилася доповідь Тимофеєва Даніїла (кінокритика), який порівняв переглянуті екранізації «Робінзона Крузо» з першоджерелом – романом Д.Дефо./Files/images/navchalniy_protses/12.JPG/Files/images/navchalniy_protses/10.JPG/Files/images/navchalniy_protses/05.JPG/Files/images/navchalniy_protses/04.JPG/Files/images/navchalniy_protses/03.JPG/Files/images/navchalniy_protses/02.JPG/Files/images/navchalniy_protses/01.JPG

Новіков Ілля (письменник) підготував авторську презентацію «Якби я був Робінзоном Крузо» і продемонстрував її під час виразного читання своєї поезії.

Власні сучасні твори в жанрі «робінзонада» також презентували Кельбас Володимир (географ), Дудченко Крістіна (письменник), Малорошвило Дмитро (головний експерт).

Наприкінці уроку експертна група виставила всім «дослідникам» оцінки.

Учні блискуче впоралися з індивідуальними завданнями, проявили яскраві творчі здібності, вкотре довели, що справжні особистості завжди мають власний погляд на будь-яке питання.

Кiлькiсть переглядiв: 46

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.