Повернутися до звичайного режиму

Методичне об'єднання

вчителів МО англійської мови та зарубіжної літератури2019-2020навчальний рік

Керівник методоб'єднанняОвчаренкоНаталіяМиколаівна

/Files/images/1212.jpg

Науково-методична тема, над якою працюють члени методичного об’єднання:

"Формування іншомовної комунікативної компетенції, як інтерактивної мети навчання, включаючи мовну, соціокультурну, стратегічну і навчальну діяльності "

Склад методичного об’єднання

вчителів англійської мови та зарубіжної літератури2019-2020 н.р.

ПІБОвчаренко Наталія Миколаівна
Дата народження30.01.1976 р.
ОсвітаВища
Який ВНЗ закінчив(ла)Сумськийдержавний педагогічний інститут ім.А.С.Макаренка 1998
Здобутий фахУчительанглійської мови та історії
Педагогічний стаж21р.
Який предмет викладаєАнглійська мова
КатегоріяВища, старший учитель
Курси підвищення кваліфікації2016р.
Методична проблема, над якою працює вчительФормування англомовної комунікативної компетенції учнів як засобу виховання інтелектуально-розвиненої особистості шляхом упровадження інноваційних технологій
ПІБКожедуб Світлана Іванівна
Дата народження11.02.1973
ОсвітаВища
Який ВНЗ закінчив(ла)Сумськийдержавний педагогічний інститут ім.А.С.Макаренка 1995
Здобутий фахУчительанглійської мови та німецької мови
Педагогічний стаж23р.
Який предмет викладаєАнглійська мова
КатегоріяВища
Курси підвищення кваліфікації2015р.
Методична проблема, над якою працює вчительОсобливості комунікативно- орієнтованого навчання
ПІБКобзарьова Віталіна Миколаївна
Дата народження19.02.1981
ОсвітаВища
Який ВНЗ закінчив(ла)Глухівський державнийпедагогічний університет ім. О. Довженка 2003
Здобутий фахУчитель початкових класів та англійської мови
Педагогічний стаж14р.
Який предмет викладаєАнглійська мова
КатегоріяПерша
Курси підвищення кваліфікації2018р.
Методична проблема, над якою працює вчительКомунікативність як пріоритетний напрям в системі діяльності вчителя іноземної мови
ПІББогданович Альона Сергіївна
Дата народження16.11.1988
ОсвітаВища
Який ВНЗ закінчив(ла)Глухівський державнийпедагогічний університет ім. О. Довженка2013
Здобутий фахУчитель зарубіжної літератури, англійської танімецької мов
Педагогічний стаж6.7р.
Який предмет викладаєАнглійська мова
КатегоріяДруга
Курси підвищення кваліфікації2018
Методична проблема, над якою працює вчительАудіовізуальне навчання на уроках англійської мови в початковій школі
ПІБЄлисєєва Наталія Леонідівна
Дата народження01.12.1989
ОсвітаВища
Який ВНЗ закінчив(ла)Глухівський державнийпедагогічний університет ім. О. Довженка2011
Здобутий фахУчительанглійської мовита біології
Педагогічний стаж6р.
Який предмет викладаєАнглійська мова
КатегоріяДруга
Курси підвищення кваліфікації2015
Методична проблема, над якою працює вчительРозвиток пізнавальної активності учнів на уроках англійської мови
ПІБЛисенко Людмила Михайлівна
Дата народження17.06.1967
ОсвітаВища
Який ВНЗ закінчив(ла)Сумський державнийпедагогічний університет ім. О. Макаренка 1989
Здобутий фахВчитель російської мови та літератури
Педагогічний стаж30р.
Який предмет викладаєЗарубіжна література та російська мова
КатегоріяВища
Курси підвищення кваліфікації2019
Методична проблема, над якою працює вчительМіжпредметні зв’язки на уроках російської мови та зарубіжної літератури.
ПІБКабанова Тетяна Сергіівна
Дата народження03.08.1987
ОсвітаВища
Який ВНЗ закінчив(ла)Глухівський державнийпедагогічний університетім. О. Довженка 2011
Здобутий фахВчитель української мови та літератури, зарубіжної літератури
Педагогічний стаж9р.
Який предмет викладаєЗарубіжна література
КатегоріяПерша
Курси підвищення кваліфікації2014
Методична проблема, над якою працює вчительФормування літературних компетентностей учнів в умовах інформаційно- методичного середовища

АНАЛІЗ РОБОТИ

МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ

АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ТА ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ЗА 2018-2019 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

ГЛУХІВСЬКОЇЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇШКОЛИ I-III СТУПЕНІВ№2
ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ

Робота методичного об’єднання вчителів іноземної мови та зарубіжної літератури в Глухівській загальноосвітній школі I-III ступенів №2 проводиться відповідно до нормативних документів, що визначають напрямки формування загальної середньої освіти в Україні: Закони України «Про освіту»; Указ Президента України «Про додаткові заходи щодо державної підтримки обдарованої молоді», «Методичні рекомендації щодо викладання предметів у базовій та старшій школі», програм, затверджених Міністерством освіти та науки України, річного плану роботи школи.Ці документи направлені на реалізацію принципів гуманізації та демократизації освіти, на розвиток особистості учня, формування десяти основних компетентностей. Утілення цих основних положень у навчально-виховний процес є пріоритетним напрямком діяльності педагогічного колективу.

Робота методичного об’єднання вчителів у 2018-2019 навчальному році була направлена на реалізацію проблеми«Упровадження інноваційних технологій навчання, спрямованих на отримання учнями міцних, осмислених знань, на розвиток пізнавальної активності, формування критичного мислення, удосконалення комунікативнихможливостей і творчих здібностей учнів в умовах Нової української школи».У 2018-2019 навчальному році колектив учителів методичного об’єднання іноземних мов та зарубіжної літератури спрямував свою роботу на продовження впровадження нових педагогічних та інформаційних технологій в освітній процес у рамках нового Державного стандарту освіти та методичної теми «Упровадження інноваційних технологій як засіб формування інтелектуально-розвиненої особистості».Методичне об’єднання нараховує4учителя англійської мови (ураховуючи одного сумісника) тадвохучителів зарубіжної літератури, серед яких:• спеціаліст вищої категорії – 3, з них – педагогічне звання «старший учитель» – 1;• спеціаліст І категорії – 2;• спеціаліст ІІ категорії – 1.Вищеназваній методичній проблемі були підпорядковані й самоосвітні теми вчителів методичного об’єднання.

Науково-методичні проблеми

членів МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу


Овчаренко Н.М.
Формування англомовної комунікативної компетенції учнів як засобу виховання інтелектуально-розвиненої особистості шляхом упровадження інноваційних технологій
Кожедуб С.І.Особливості комунікативно- орієнтованого навчання
Кобзарьова В.М.Комунікативність як пріоритетний напрям в системі діяльності вчителя іноземної мови
Єлісєєва Н.Л.Розвиток пізнавальної активності на уроках англійської
Богданович А.С.Аудіовізуальне навчання на уроках англійської мови в початковій школі
Лисенко Л.М.Міжпредметні зв’язки на уроках російської мови та зарубіжної літератури.
Кабанова Т.С.Формування літературних компетентностей учнів в умовах інформаційно-методичного середовища

Протягом звітного періоду було проведено5засідань методичного об’єднання, на яких обговорювались такі питання:

-затвердження плану роботи та тем, над якими працюють учителі методичного об’єднання;-упровадження навчального Державного стандарту вивчення іноземних мов;-вивчення основних положень освітньої програми для шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов;-старт проекту у форматі eTwinningplus, таIEARN;-удосконалення інтерактивних методів і форм роботи з учнями в позакласній роботі;-формування навичок писемного мовлення учнів середньої та старшої школи;-методи планування й проведення сучасного уроку;-проектна діяльність на уроках іноземної мови;-розробка плану заходів по проведенню днів англійської мови;-підготовка учнів до Всеукраїнських предметних олімпіад та конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН України;-проведення аналізу результативності педагогічної діяльності вчителів методичного об’єднання за підсумками навчального року.Протягом навчального року велику увагу вчителями кафедри було спрямовано на відзначення певних дат та подій, визначених Організацією Об’єднаних Націй.З нагоди святкування міжнародного свята – Дня Миру, встановленого ООН 21 вересня, під керівництвомОвчаренко Н.М.п’ятикласники підготували флешмоб. Учасники перейнялися головною ідеєю Дня Миру – відчуй себе активним громадянином не лише своєї країни, але й світу в єдиному прагненні змінити його на краще. Цей захід проводився з метою розширення міжнародного культурного обміну, поглиблення дружби й взаєморозуміння між народами.У грудні напередодні новорічних свят у школі працювала щорічна «Різдвяна майстерня» серед учнів молодших та середніх класів. Завдяки роботі вчителів англійської мовиОвчаренко Н.М. та Кобзарьовій В.М.відбулися захоплюючі воркшопи«Christmas adventure»та яскраві виставки дитячих робіт.У цей період учителями кафедри були проведені святкові уроки з метою ознайомлення з традиціями святкування Нового року та Різдва в англомовних країнах.Наприкінці першого семестру учні 5-х класів захищали проекти на тему«My guide to a greener life».Діти мали можливість проявити свої здібності у якості дизайнерів з екозахисту, що є однією з актуальних тем у всьому світі. Керувала роботою учнівОвчаренко Н.М.Молодші школярі 2-А класу під керівництвомКожедуб С.І.продемонстрували свої знання з англійської мови під час ігрових«Уроків у лісовій школі»,виконуючи ролі звірів та птахів.Овчаренко Н.М.організувала проведення дискусійного клубу«Speakout»для учнів 5-го класу та провела онлайн конференцію зNaperville Central HS, Poltava School No. 38 за темою"Essentials of Dialogue: Faith, Values & Communities" Thursday 8 November, 2018Наприкінцілютогобулопроведеноквест«Directions»дляучнів5-хкласів.Організаторзаходу –Овчаренко Н.М.УчителямиОвчаренко Н.М. та Кобзарьовою В.М.була організована зустріч з ірландцемBradley Robinsonз метою практичного розширеннякомунікативних компетентностей учнів.Учителями методичного об’єднання приділялася велика увага індивідуальній роботі з обдарованими дітьми, підготовці їх до участі у Всеукраїнських предметних олімпіадах. Результатом цієї роботи є3переможці наІІ(міському) етапі Всеукраїнськоїолімпіади:Майборода Олег –Iмісце із російської мови та зарубіжної літератури (учитель Кабанова Т.С.);Майборода Олег –ІІмісце з англійської мови (учитель Овчаренко Н.М.);Носков Андрій –IІмісце з англійської мови (учитель Кожедуб С.І.).Результатом ефективної роботиКабанової Т.С. таОвчаренко Н.М. став успіх учняМайбороди ОлеганаІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад:IІмісце – з російської мови та літератури (учитель Кабанова Т.С.);IІІмісце – з англійської мови (учитель Овчаренко Н.М.).Майборода Олег узяв участь у міжнародній програміFLEX, що б дала можливість вивчати англійську мову безпосередньо в мовному середовищі.Підвищення педагогічної та фахової майстерності вчителя є головним засобом для досягнення прагматичних цілей вивчення іноземної мови – стати засобом спілкування учнів завдяки сформованим комунікативним умінням: говоріння, аудіювання, читання та письма.Учителі англійської мови та зарубіжної літератури брали участь у фахових семінарах:міський семінар-практикум молодих учителів«Використання інтерактивної дошки на уроках англійської мови» (Кобзарьова В.М.), майстер-клас «Використання платформи Classtime на уроках зарубіжної літератури» (Кабанова Т.С);майстер-клас Овчаренко Н.М.для викладачів з Туреччини в рамках проекту Erasmus+;міський семінар учителів зарубіжної літератури«Методика та технологія організації освітнього процесу в Новій українській школі»10.04.2019 р. у Глухівській ЗОШ №2, доповідь «Методика та технологія організації освітнього процесу на уроках зарубіжної літератури в Новій українській школі» (Кабанова Т.С.), урок у 8 класі на тему «Мольєр «Міщанин-шляхтич». Характеристика образів твору» (Кабанова Т.С.), урок у 6 класі «Рей Бредбері «Усмішка» (Лисенко Л.М.);обласний семінар директорів «Позитивний імідж закладу загальної середньої освіти в умовах нової української школи»: фрагмент уроку у 8 класі «Організація командної роботи засобами платформи Classtime» (Кабанова Т.С.), майстер-клас по реалізації різних форм, методів та прийомів у роботі англомовного клубу «Speakout» з розвитку critical thinking (Овчаренко Н.М.);mini-EdCamp Hlukhiv квітень 2019 р.:«НУШ – територія успіху: спільна творчість учителя та учня – найдієвіша «інвестиція» в майбутнє»:спікер сесії 1 «Використання платформи Classtime під час освітнього процесу: організація, мотивація, результат»;спікер сесії 2 «Як провести випускний у школі?» (Кабанова Т.С.).Учителі англійської мовиКобзарьова В.М.таОвчаренко Н.М.брали участь увебінарах, які проводили видавництва Macmillan, «Лінгвіст» (Forming Literacy skills in year one classroom, Summer Camps with Cambridge English, Proof that Lesson Planning Really Works), у майстер-класах з менеджменту інновацій та сучасних педагогічних технологій.Учителі кафедриОвчаренко Н.М. та Кобзарьова В.М.разом з учнямивзяли участь у міському заходіДень Європи(представники Болгарії), були відзначені Похвальними грамотами Глухівської міської ради.Усі уроки та виховні заходи були проведені на високому методичному рівні та анонсовані в шкільних ЗМІ (у газеті, на сайті, у блозі).Учителі кафедриКобзарьова В.М. та Кабанова Т.С.успішно пройшлиатестацію.Учителі прагнуть підвищити рівень мотивації своїх учнів до предмету через участь вихованців у різних інтерактивних іграх, а саме: у ІІ грі «Sunflower»-2018, ІІІ Міжнародній грі зі світової літератури «Sunflower»-2019 (Кабанова Т.С., Лисенко Л.М.), Всеукраїнському конкурсі «Слово до слова»– 1 призер, дистанційній олімпіаді «Всеосвіта» – 5 учасників, з них – 2 призери ( Кабанова Т.С.).Учитель зарубіжної літератури Лисенко Л.М. взяла участь у міському конкурсі «Пушкінські читання» 2019 року.Прагнення до самоосвіти є ключовою характеристикою вчителів кафедри, про що свідчать курси:- «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (усі вчителі);- «Використання інтернету та хмарних сервісів для дистанційного та перевернутого навчання. Віртуальна школа Moodlе.» (Кабанова Т.С.);- курс «Недискримінаційний підхід у навчанні» (Кабанова Т.С.);- курс «Дорожні карти Нової української школи» (Кабанова Т.С., Овчаренко Н.М.);- курс «Сертифікація вчителів Classtime» (Кабанова Т.С.);- курс «Креативне мислення»(Кабанова Т.С., Овчаренко Н.М.);- участь у ІІІ Всеуркаїнській науково-практичній інтернет-конференції «Інноваційні технології розвитку особистісно-професійної компетентності педагогів в умовах післядипломної освіти» 23.05.2019 р. (Лисенко Л.М.), унаслідок чого в електронному збірнику наукових статей було надруковано публікацію Лисенко Л.М. «Психолого-педагогічні аспекти формування пізнавальної мотивації навчання в учнів».Під час перевірки стану викладання англійської мови та зарубіжної літератури були проведені відкриті уроки:«Personal Profile», «Wonderful World of Travelling» (6-Аклас,КобзарьоваВ.М.);урок-семінар «Образи Ромео та Джульєтти у світовому мистецтві» (8-А клас, Лисенко Л.М.).У пришкільному англомовному таборі вчителями англійської мови були проведені такі заходи:«Summer QR Photoquest»,«Summer Scavenger Hunt» (4-A, 4-Б), «Sea Battle» (2-А, 2-Б,КобзарьоваВ.М.);EcoFest, «Summer QR Photoquest» (5-А, 5-Б,ОвчаренкоН.М.);міні-інсценізація«Forest animals» (1-Б,КожедубС.І.).Члени кафедриіноземної мови та зарубіжної літератури є активними учасниками блогу школи, на якому висвітлюють власну роботу. Сторінка кафедри блогу має найбільшу кількість переглядів, що свідчить про цікаві та змістовні напрацювання вчителів.Уся робота членів методичного об’єднання спрямована на реалізацію науково-методичної проблеми, проте є ряд недоліків у роботі:- відсутня систематична робота вчителів з обдарованими дітьми;- педагоги недостатньо висвітлюють власні надбання на сторінках фахових видань та онлайн ресурсів;- відсутня системна робота щодо залучення учнів до навчання в ШАН та МАН.У наступному навчальному році робота вчителів методичного об’єднання буде спрямована на подальше впровадження ефективних методів роботи, які сприятимуть якісному оволодінню навичками іноземної мови та практичному її застосуванню.

Кiлькiсть переглядiв: 456

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.