Склад МО вчителів кафедри суспільно-гуманітарного та естетичного циклу

2020-2021 н.р.

№ з/п ПІП вчителя Освіта Який ВНЗ закінчив(ла) Здобутий фах Предмет, який викладає Категорія, звання Курси підвищення кваліфікації Педаго­ гічний стаж Класи,у яких викладає
1 Громак Наталія Вікторівна вища Глухі вський державний педагогічний університет ім.О.Довженка Педагогіка та методика середньої освіти. Українська мова та література. Зарубіжна література. Народознавство Українська мова та література І категорія 2015р. 8р. 5, 6,7
2 Давиденко Наталія Олександрівна вища Сумський педагогічний інститут ім.А.С.Макаренка Учитель історії Історія Вища, старший учитель 2019р. 30р. 5-6,8,10-11
3 Кабанова Тетяна Сергіївна вища Глухівський державний педагогічний інститут ім.С.М.Сергєєва- Ценського Учитель української мови, літератури та зарубіжної літератури Українська мова, література та зарубіжна література І категорія 2017 12 5, 6, 7
4 Кисленко Леся Михайлівна вища Сумський педагогічний інститут ім.А.С.Макаренка Учитель української мови та літератури Українська мова та література Вища, старший учитель 2016р. 41р. 5,6,9
5 Майборода Оксана Вікторівна вища Глухівський державний педагогічний інститут ім.С.М.Сергєєва- Ценського Учитель початкових класів, української мови та літератури Українська мова та література Вища, старший учитель 2016р. 22р. 6,8,10

6 Мінченко Марина Василівна вища Глухівський Національний педагогічний університет ім. О. Довженка Викладач історії, вчитель правознавства та суспільствознавчих наук Історія магістр 2019 - 8, 9
7 Смоленська Алла Михайлівна вища Харківська державна академія культури Учитель музики, викладач з хору, ансамблю та диригент Музичне мистецтво II категорія 2015р. 11р. 5-7
8 Соборова Ольга Михайівна вища Глухівський державний педагогічний університет ім.О.Довженка Учитель початкових класів Образотворче мистецтво Вища 2018р. 29р. 5-7
9 Цибата Юлія Вікторівна вища Сумський педуніверситет ім.А.С.Макаренка Учитель історії та правознавства Історія України, всесвітня історія, людина і світ 1 категорія 2019р. 18р. 7,9

Самоосвіта

членів МО вчителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу

2020 – 2021 навчальний рік

№ з/п ПІБ вчителя Проблема над якою працює
1. Громак Наталія Вікторівна Мнемонічні прийоми на уроках української мови та літератури як засіб розвитку пізнавальної активності учнів та отримання осмислених знань в умовах Нової української школи
2. Давиденко Наталія Олександрівна Формування історичної компетентності шляхом використання археологічної спадщини краю
3. Кабанова Тетяна Сергіївна Формування читацької компетентності учнів на уроках літератури
4. Кисленко Леся Михайлівна Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури в умовах НУШ
5. Майборода Оксана Вікторівна Інтеграція медіаосвіти у викладанні української мови та літератури як спосіб побудови та реалізації індивідуальної траєкторії розвитку здобувачів освіти
6. Мінченко Марина Василівна Особливості організації роботи учнів із застосуванням Case технологій на уроках історії
7. Смоленська Алла Михайлівна Упровадження сучасних технологій на уроках музичного мистецтва
8. Соборова Ольга Михайлівна Реалізація принципу наочності в процесі навчання школярів образотворчому мистецтву. Формування креативної особистості засобами образотворчого мистецтва
9. Цибата Юлія Вікторівна Формування національного світогляду на уроках історії з використанням інтерактивних методів навчання та інноваційних технологій

План засідань

методичного об’єднання

вчителів суспільно-гуманітарного

та естетичного циклу

на 2020-2021 н. р.

І засідання (вересень) Семінар
1.Про підсумки роботи МО у 2019-2020 н. р. та основні завдання на 2020-2021 н. р. Майборода О. В., голова методичного кабінету, учитель української мови та літератури
2.Про методичні рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2020-2021 н. р. та навчально-методичне забезпечення предметів суспільно гуманітарного та естетичного циклу. Учителі-предметники
3.Адаптація електронних програм у розвитку освіти. Сбитна І. І., заступник директора з НВР
4.Інформація для здобувачів освіти про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень. Цибата Ю. В., керівник МО, учитель історії та правознавства
5. Опрацювання листа МОН України від 28 серпня 2020 року №1/9-490 «щодо створення безпечних умов організації освітнього процесу у 2020-2021 навчальному році». Майборода О. В., голова методичного кабінету, учитель української мови та літератури
6. Про ґрунтовну підготовку учнів до участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах. Затвердження завдань першого етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад на 2020-2021 н. р. Цибата Ю. В., керівник МО, учитель історії та правознавства
7. Залучення учнів до навчання в ШАН та МАН. Майборода О. В., голова методичного кабінету, учитель української мови та літератури
8. Затвердження календарно-тематичного планування на І семестр 2020-2021 н. р. Цибата Ю. В., керівник МО, учитель історії та правознавства, учителі-предметники
ІІ засідання (листопад) Круглий стіл
1.Про підсумки проведення І етапу Всеукраїнських олімпіад предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу та конкурсу знавців рідної мови імені П. Яцика. Сбитна І. І., заступник директора з НВР
2.Виховання національної свідомості учнів на уроках історії України. Цибата Ю. В., керівник МО, учитель історії та правознавства
3.Читацька неграмотність – проблема українських дітей. Кабанова Т. С., учитель української мови та літератури
4. Формування медіаграмотної особистості на уроках словесності в умовах НУШ. Майборода О. В., голова методичного кабінету, учитель української мови та літератури
5.Використання інформаційно –комунікативних технологій на уроках образотворчого мистецтва. Соборова О. М. , педагог-організатор, учитель образотворчого мистецтва
ІІІ засідання (січень) Методичні гостини
1.Аналіз виконання навчальних планів і програм за І семестр 2020-2021 н. р. Затвердження календарно-тематичного планування на ІІ семестр 2020-2021 н. р. Сбитна І. І., заступник директора з НВР Цибата Ю. В., керівник МО, учитель історії та правознавства
2.Формування в учнів компетентності творчої діяльності. Соборова О. М. , педагог-організатор, учитель образотворчого мистецтва
3. Про участь у методологічних гостинах «Науково-практичний семінар «Формування ключових компетентностей учнів на уроках української мови та літератури засобами сучасних освітніх технологій»». Кисленко Л.М. , учитель української мови та літератури
4. Про проблему методів компетентнісно орієнтованого навчання української мови в закладах загальної середньої освіти. Громак Н. В. учитель української мови та літератури
ІV засідання (травень) Методичний порадник
1. Про підвищення кваліфікації вчителя в умовах розбудови та становлення нової системи освіти. Соборова О. М. , педагог-організатор, учитель образотворчого мистецтва
2. Про онлайн-тести, як дієвий за стосунок для реалізації технології змішаного навчання. Цибата Ю. В., керівник МО, учитель історії та правознавства
3.Роль учителя в забезпеченні якісного мовного середовища як засобу національно-патріотичного виховання. Кисленко Л.М. , учитель української мови та літератури
4.Аналіз МО за 2020-2021 н. р., визначення основних пріоритетів та напрямків роботи на 2020-2021 н. р.
Цибата Ю. В., керівник МО, учитель історії та правознавства


Аналіз роботи

методичного об’єднання вчителів

суспільно-гуманіторного та естетичного циклу

за 2019-2020 навчальний рік

Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2

Глухівської міської ради Сумської області

Робота методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу в Глухівській загальноосвітній школіI-III ступенів №2 проводиться відповідно до нормативних документів, що визначають напрямки формування загальної середньої освіти в Україні: Закони України «Про освіту»; Указ Президента України «Про додаткові заходи щодо державної підтримки обдарованої молоді», «Методичні рекомендації щодо викладання предметів у базовій та старшій школі», Програм, затверджених Міністерством освіти та науки України, річного плану роботи школи. Усі ці документи направлені на реалізацію принципів гуманізації та демократизації освіти, на розвиток особистості учня, формування десяти основних компетентностей. Утілення цих основних положень у навчально-виховний процес є пріоритетним напрямком діяльності педагогічного колективу. Робота методичного об’єднання вчителів у 2019-2020 навчальному році булла направлена на реалізацію проблеми:

«Упровадження інноваційних технологій навчання, спрямованих на отримання учнями міцних, осмислених знань, на розвиток пізнавальної активності, формування критичного мислення, удосконалення комунікативних можливостей і творчих здібностей учнів в умовах Нової української школи».

Методичне об’єднання нараховує 8 учителів української мови та літератури, історії, образотворчого мистецтва, музичного мистецтва (у тому числі один сумісник), з них:

· вищої категорії - 5;

· І категорії -2;

· ІІ категорія - 1

· старших учителів - 3.

Основні якості особистості учня, над формуванням яких працюють учителі кафедри суспільно гуманітарного та естетичного циклу:

- бути гнучким, мобільним, конкурентноздатним, уміти інтегруватись у динамічне суспільство, презентувати себе на ринку праці;

− критично мислити;

− використовувати знання як інструмент для розв’язання життєвих проблем;

− генерувати нові ідеї, приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність;

− володіти комунікативною культурою, уміти працювати в команді;

− уміти запобігати та виходити з будь-яких конфліктних ситуацій;

− цілеспрямовано використовувати свій потенціал як для самореалізації у професійному й особистісному плані, так і в інтересах суспільства, держави;

− уміти здобувати, аналізувати інформацію, отриману з різних джерел, застосовувати її для індивідуального розвитку й самовдосконалення;

На реалізацію цієї мети направлена вся навчальна й позакласна діяльність.

Протягом навчального року проведено чоти ризасідання МО вчителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу, на яких вивчено нормативно-правові та інструктивно-методичні документи щодо організації навчально-виховного процесу, проаналізовано роботу ШМО та визначено його основні завдання, намічено заходи щодо формування системних знань та умінь учнів.

Робота методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу спрямована на подальше вдосконалення педагогічної й методичної майстерності педагогів, їхнього науково-теоретичного рівня. Учителі впроваджують у навчально-виховний процес інноваційні педагогічні технології, які започатковують нові зразки діяльності педагога, сприяють їх професійному зростанню. Це впливає на підвищення науково-теоретичного та методичного рівня викладання предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу.

Науково-методичні проблеми

членів МО вчителів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу

ПІБ вчителя Проблема, над якою працює
1.Громак Наталія Вікторівна Мнемонічні прийоми на уроках української мови та літератури як засіб розвитку пізнавальної активності учнів та отримання осмислених знань в умовах Нової української школи
2. Давиденко Наталія Олександрівна Використання технології критичного мислення на уроках історії
3. Кисленко Леся Михайлівна Формування національного світогляду учнів на уроках української мови та літератури
4. Майборода Оксана Вікторівна Коучинговий підхід на уроках української мови та літератури як основа формування особистісних цінностей та ставлень учнів в умовах Нової української школи
5. Матосова Алла Миколаївна Аспектні уроки у формуванні компетентнісного підходу в процесі вивчення української мови та літератури в НУШ
6. Смоленська Алла Михайлівна Упровадження сучасних технологій на уроках музичного мистецтва
7. Соборова Ольга Михайлівна Реалізація принципу наочності в процесі навчання школярів образотворчому мистецтву. Формування креативної особистості засобами образотворчого мистецтва
8. Цибата Юлія Вікторівна Формування національного світогляду на уроках історії з використанням інтерактивних методів навчання та інноваційних технологій

Особлива увага в роботі приділяється удосконаленню форм і методів проведення уроків. Свою діяльність вчителі спрямовують на вироблення навичок грамотного письма та говоріння, побудов у логічно-смислових зв’язків у висловлюванні й аналізі програмового матеріалу, пошук наукових інновацій, упровадження інтерактивних методик для творчої самореалізації учнів на уроках предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклу.

Багато часу вчителі приділяють роботі з обдарованою учнівською молоддю. Маємо такі результати:

- переможці III етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури та історії

II місце Майборода Олег, 11 клас (учитель Майборода О.В.)

III місце Мягких Данило, 10 клас (учитель Давиденко Н. О.)

- переможці II етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури та історії

I місце Майборода Олег 11 клас (учитель Майборода О.В.)

II місце Майборода Олег, 11 клас (учитель Давиденко Н. О.)

I місце Мягких Данило, 10 клас (учитель Давиденко Н. О.)

III місце Маньковська Євгенія, 10 клас (учитель Давиденко Н. О.)

- переможці III (обласного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика:

II місце Майборода Олег, 11 клас - учасник IV етапу, результат на даний момент не відомий (учитель Майборода О.В.)

І місце Михайлюкова Анастасія, 5-А класе (учитель Громак Н. В.)

- переможці II (обласного) етапу Міжнародного конкурсу з української мови ім. П.Яцика:

І місце Майборода Олег, 11 клас (учитель Майборода О.В.)

І місце Михайлюкова Анастасія, 5-А класе (учитель Громак Н. В.)

III місце Деркачов Тимофій, 6 -Б клас (учитель Кисленко Л. М.)

III місце Васильєва Анастасія, 7-А класе (учитель Громак Н. В.)

III місце Нікітченко Альбіна, 7-А класе (учитель Громак Н. В.)

-переможці II (міського) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Т араса Шевченка:

I місце Михайлюкова Анастасія 5-А класе (учитель Громак Н. В.)

II місце Борщ Катерина 6-Б клас (учитель Кисленко Л. М.)

- призер III (обласного) етапу Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка:

III місце Михайлюкова Анастасія 5-А класе (учитель Громак Н. В.)

- призер IV (всеукраїнського) етапу X Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської і студентської молоді імені Тараса Шевченка:

III місце Михайлюкова Анастасія 5-А класе (учитель Громак Н. В.)

Учні школи стали активними учасниками Всеукраїнської українознавчої гри «Соняшник» . 94 учні вибороли наступні результати:

Диплом І ст. Всеукраїнського рівня (для 5-11 кл.) - З Диплом II ст. Всеукраїнського рівня (для 5-11 кл.)- З Диплом III ст. Всеукраїнського рівня (для 5-11 кл.) - 6 Диплом переможця в початковій школі (1-4 кл.) - 34 Сертифікат учасника - 9 Диплом І ст. регіон, рівня (для 5-11 кл.)- 8 Диплом II ст. регіон, рівня (для 5-11 кл.) - 11 Диплом III ст. регіон, рівня (для 5-11 кл.) - 10 Диплом переможця на шкільному рівні - 10

Проблема розвитку обдарованості стала найактуальнішою останні 5 років, коли почали створюватися умови для максимального розвитку учнів і виникла необхідність виявлення їх здібностей. Саме в цей час розпочався пошук можливих форм та методів роботи з обдарованими дітьми, але на перший план висували тільки формування інтелектуальних здібностей. Спостереження за своїми учнями незабаром переконало, що у всіх дітей, незалежно від рівня обдарованості і навіть рівня інтелектуальних можливостей, необхідно розвивати і їх креативні якості. Але для цього треба створити такі умови, за яких учень відкривав би для себе нове, умів би дивуватися пізнанню, захоплювався б спілкуванням із собі подібними. Організація такої діяльності - це основне, найбільш важке завдання, з яким ми зіткнулися, працюючи з дітьми, що мають високий рівень навчальних можливостей. Труднощі обумовлені тим, що методи традиційного навчання виявилися недостатніми для формування внутрішньої мотивації, спрямованості особистості на інтелектуальний розвиток. Будучи впевненими в тому, що здатність до самовдосконалення може формуватися тільки в творчому процесі, учителі кафедри суспільно-гуманітарного та естетичного циклу визначили такі основоположні умови для реалізації можливостей кожного учня:

• створення розвивального середовища для реалізації можливостей кожного учня;

• занурення учня в дослідницький пошук;

• наявність творчого потенціалу самого вчителя, його власна обдарованість.

Тож маємо неабиякі результати досягнень учнів не лише в інтелектуальному, а й у творчому аспекті.

> І місце здобув Майборода Олег (11 клас) у Шкільній всеукраїнській дистанційній олімпіаді з української мови «Весна - 2020» від проекту «Всеосвіта» (учитель Майборода О. В.);

> І місце посіла Овчаренко Мілана (6 клас ) у Шкільній всеукраїнській дистанційній олімпіаді з української мови «Весна - 2020» від проекту «Всеосвіта» (учитель Майборода О. В.);

> І місце здобули 7 учнів 7 класу у Шкільній всеукраїнській дистанційній олімпіаді з української мови «Весна - 2020» від проекту «Всеосвіта» (Подгорна В., Бороденко К., Щітка Д., Голайбо П., Нікітченко А., Суровицька Ю., Зуєв В.) ( учитель Громак Н. В.);

> II місце отримали 3 учні 7 класу у Шкільній всеукраїнській дистанційній олімпіаді з української мови «Весна - 2020» від проекту «Всеосвіта» (Колтаков В., Чмірькова К., Білоярцева П.) (учитель Громак Н. В.);

> III місце здобули 2 учні 7 класу у Шкільній всеукраїнській дистанційній олімпіаді з української мови «Весна - 2020» від проекту «Всеосвіта» (Карабут А., Лазарєва М.) (учитель Громак Н. В.);

> Сертифікат учасника отримали 9 учнів у Шкільній всеукраїнській дистанційній олімпіаді з української мови «Весна - 2020» від проекту «Всеосвіта» (Борщ Д., Пуцко М., Коновалова К., Гордієнко І., Гена Б., Муха Є., Павлюк О., Юрченко К., Гордієнко А.) (учитель Громак Н. В.);

> учасники (Громак Артем 10 клас, Бороденко Кіріл 7-А клас, Громак Поліна 4-Б клас) Міжнародного творчого конкурсу «Малюнок, вірш, лист до мами - 2020», який проводиться Міжнародним культурним центром «Сяйво» (учитель Громак Н. В.);

> переможців І (міського) етапу обласного літературного конкурсу «Проба пера»: Громак Артем «З усмішкою крокую по життю», 10 клас, Васильєва Анастасія «Вистави для дітей», 7-А клас (учитель Громак Н. В.).

Під гаслом «Іде травень крізь хвилини..», під час карантину, з 9 травня розпочався відео-марафон пам’яті, присвячений 75-ій річниці Великої Перемоги. У Google Сlаssгооmі та у мас-медіа були представлені відеоролики, що стали результатом власних досліджень учнів про участь родичів у Другій світовій війні. Під час марафону представили свої роботи: Подгорна В. 7 кл., Галайбо П. 7 кл., Щітка Д. 7 кл., Нижник М. 9 кл. (учитель Цибата Ю. В.) та учні Овчаренко М.,6 кл., Мехедок О., 6 кл., Середа І., 6 кл., Деркачов Т., 6 кл., Кабанов В., 6 кл. (учитель Давиденко Н. О.).

Заслуговують на увагу конкурси, до яких підготувала учнів Соборова О. М.:

> Виставка-конкурс «Осінь барви нам дарує».(13 учасників, 4 -переможці).

> Дитяча виставка-конкурс «Квіти для Богородиці». (10 переможців).

> Міський конкурс «За віконечком Різдво». (14 учасників).

> Міжнародний творчий конкурс «Малюнок, вірш, лист до мами». (14 учасників).

> XIV Всеукраїнський конкурс шкільних малюнків «Мої права» (23 учасники).

Постійно оновлюється тематичний стенд «Ми малюємо» та інтерактивні зони (учитель Соборова О.М.).

Члени методоб’єднання були активними учасниками міських, обласних, Всеукраїнських науково-теоретичних та практичних семінарів, конференцій, вебінарів:

> Всеукраїнська науково-теоретична конференція IX Довженківські читання «Олександр Довженко й українська література: історія, традиції, сучасність» (Майборода О. В.).

> Всеукраїнська конференція «Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя- словесника» (Майборода О. В.).

> Регіональний семінар «Формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури відповідно до нового державного стандарту базової та повної загальної середньої освіти. (Майборода О. В.).

> Вебінар «Від «А» до «Я»: використання освітніх онлайн-інструментів як ефективна організація навчального співробітництва» (Майборода О. В.);

> Вебінар «Онлайн - тести: принципи успішної взаємодії під час дистанційного навчання» (Майборода О. В.).

> Вебінар «Оптимізація процесу підготовки до ЗНО» (Майборода О. В.).

> Всеукраїнська наукова - теоретична конференція IX Довженківські читання "Олександр Довженко і українська культура : історія, традиції, сучасність ", Глухівський НПУ ім. О.Довженка(виступ -" Осмислення знаків української етнокультури у творах Олександра Довженка") (Кисленко Л.).

> Міський семінар "Ефективність та перспективи впровадження інтерактивних методів навчання на уроках мови та літератури" , відбувся на базі ЗОШ № 3 ( виступ - «Національне виховання на уроках української літератури засобами інформаційно-комунікаційних технологій») (Кисленко Л. М.).

> Міський семінар" Формування ключових компетентностей на уроках української мови та літератури відповідно до нового Державного стандарту базової та повної загальної дньої освіти", Глухівський ліцей - інтернат з посиленою військово-фізичною підготовкою (Кисленко Л. М.).

> Онлайн вебінар "Форми та методи подання матеріалу в умовах дистанційного навчання" (Шпильова Вікторія Володимирівна) Всеосвіта. (Кисленко Л. М,).

> Всеукраїнська науково-теоретична конференція «IX Довженківські читання: «Олександр Довженко й українська культура: історія, традиції, сучасність» (Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка) (Громак Н. В.).

> регіональний методичний семінар «Концепція навчання української мови на засадах компетентнісного підходу», Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. (Громак Н. В.).

> Міжрегіональний семінар-практикум «Створюємо безпечний освітній простір», ві на базі ЗОШ №1 (Соборова О. М.).

> Семінар для вчителів художньо-естетичного циклу «Впровадження нового змісту освіти у вивченні предметів художньо-естетичного циклу».

( виступ - «Формування естетичного ставлення до навколишнього світу засобами образотворчого мистецтва як реалізація ідей концепції НУШ», Глухівський ліцей - інтернат з з посиленою військово

фізичною підготовкою. (Соборова О. М.).

> Міський семінар «Професійна мобільність в умовах реформування освіти» на базі ЗОШ № 6 (Цибата Ю. В.)

> Всеукраїнський конкурс «Учитель року - 2020», номінація «історія» - учасник Цибата Ю. В., відбувся на базі Глухівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3.

Одним з найбільш ефективних засобів підвищення професійної компетентності вчителя вбачаємо в самоосвітній діяльності. Члени методичного об’єднання постійно працюють над особистісно зорієнтованою самоосвітою, що сприяє підвищенню педагогічної майстерності, а в результаті - безперервний саморозвиток особистості самого педагога і його вплив на розвиток особистості учня. Результатом самоосвіти стало:

> Курси підвищення кваліфікації, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, «Медіаграмотність учасників освітнього процесу» (Соборова О. М.).

> Курси підвищення кваліфікації директорів, заступників директорів з навчально- виховної (навчальної, виховної) роботи закладів загальної освіти відповідно до

Концепції «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА», Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти.(Соборова О. М.).

> Курси підвищення кваліфікації педагогів-організаторів, Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. (Соборова О. М.).

> Посвідка учасника події «Онлайн-толока Еd Саmр Ukrainе: для розуму і серця.

#1 Підсумки навчального року і завдання на літо». (Соборова О. М.).

> Курси підвищення кваліфікації за спеціальністю - 014 Середня освіта (історія), Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. (Цибата Ю. В.)

Під час карантину вчителі методоб'єднання активно залучали учнів до дистанційного навчання в безкоштовному веб-сервісі Google Сlаssгооm. Сlаssгооmі надав можливість створювати віртуальні класи, куди можна було додавати учнів. У цьому веб-сервісі вчителі розповсюджували завдання, посилання на онлайн-уроки, онлайн-тести, власний відео урок, відеоматеріали тощо. Таким чином вчителя залучали дітей до роботи із онлайн-ресурсами.

Учитель Громак Н.В. керує шкільною літературною студією «Джерельце», яка співпрацює з літературно-мистецькими об’єднаннями «Українська хвиля», «Міжнародна спілка письменників». Результатом роботи з учнями стало:

- нагородження Дипломом Глухівської міської ради Громака Артема (10 клас) та Громак Поліну (4-Б клас) за популяризацію творчої спадщини Великого Кобзаря, розвиток жанру художнього читання та успішну презентацію авторського вірша на фестивалі «Юні таланти»;

- співавтором двадцять четвертого випуску альманаху літераторів Сумщини «Слобожанщина» (Суми, 2019 р.) став Громак А., 10 клас. Поезії юного автора вміщено в розділі «Проба пера».

У 2019-2020 навчальному році члени кафедри суспільно-гуманітарного та естетичного циклу будуть працювати над реалізацією наступних завдань:

1. Реалізовувати в освітньому процесі інтеграцію трьох підходів - особистісно орієнтованого, діяльнісного і компетентнісного.

2. Формувати ціннісні і світоглядні орієнтації учнів на уроках та в позакласній діяльності шляхом упровадження наскрізних змістових ліній.

3. Упроваджувати сучасні педагогічні інформаційно-комунікаційні технології, використовуючи можливості єдиного освітнього інформаційного простору України (освітні платформи, педагогічні форуми, особисті сайти та блоги тощо).

4. Зміст навчання базувати на положеннях дидактики, психології, методики, підборі оригінальних завдань і видів діяльності, моделюванні творчої діяльності учнів, урахуванні розвитку мовних, соціальних, громадянських, здоров’язбережувальних та інших компетентностей.

5. Забезпечувати інтегративне вивчення української мови і літератури з використанням засобів музики й живопису, світової літератури, історії, інформатики.

6. Проаналізувати результати ЗНО та ДПА з української мови, контрольних підсумкових робіт, наслідки моніторингових та тестових досліджень, спланувати шляхи підвищення учнівських досягнень.

7. Систематично опрацьовувати всеукраїнські науково-методичні та фахові видання, обласну освітянську пресу і спрямовувати педагогічну діяльність відповідно до окреслених у них завдань на новий навчальний рік.

8. Залучати учнів допрофільної та профільної школи до навчання в ШАН і, як результат МАН.

Кiлькiсть переглядiв: 2352

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.